INFORMACIJA PIRKĖJUI

 

PRIVATUMAS IR ASMENS DUOMENŲ APSAUGA

  • Užsakant prekes el. parduotuvėje registracija nereikalinga.
  • Pirkėjas, užsakydamas prekes, atitinkamuose Pardavėjo pateiktuose informacijos laukuose turi nurodyti prekių užsakymo įvykdymui būtinus Pirkėjo asmens duomenis: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį ir el. pašto adresą.
  • Pardavėjas patvirtina, kad Pirkėjo asmens duomenys bus naudojami Pirkėjo identifikavimui užsakant prekę, užsakytų prekių pristatymui.
  • Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti Pirkėjo asmens duomenų ir su užsakymu susijusios informacijos jokioms trečiosioms šalims, išskyrus Pardavėjo partnerius, teikiančius prekių tiekimo ir pristatymo Pirkėjui paslaugas. Kitais atvejais Kliento asmens duomenys gali būti atskleisti, kai to reikalauja kompetentinga Valstybės institucija LR įstatymų numatytais atvejais arba atskiru rašytiniu Kliento sutikimu.
  • Patvirtindamas šias taisykles Pirkėjas sutinka, jog pateikti Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi el. parduotuvėje užsakymo pateikimui ir prekių pristatymui Pirkėjui.
  • Pardavėjas įsipareigoja užtikinti Pirkėjo asmens duomenų apsaugą LR įstatymų numatyta tvarka.
     

PRISTATYMAS

 

Pristatymo būdai:

  • Pristatymas į namus kurjeriu. Mes dirbame su Venipak siuntų tarnyba. Prieš pristatydamas prekes, kurjeris Jus informuos SMS žinute arba skambučiu užsakyme nurodytu telefonu. Kad galėtume sklandžiai įvykdyti Jūsų užsakymą, prašome nurodyti teisingą adresą, pašto kodą ir kontaktinį telefono numerį. Prekes pristatysime jūsų nurodytu adresu per 1-3 darbo dienas.
  • Lietuvos paštu. Prekių pristatymas Lietuvos paštu iki 5 kg nemokamas.
  • Prekes Pirkėjas gali atsiimti Omniva paštomatuose (kurios sveria mažiau nei 30 kg).
  • Dėl didesnių gabaritų (vežimėlių, lovyčių, komodų, autokėdučių) ar svorio (daugiau nei 5 kg)  prekių siuntimo kainos reikia susiderinti.
  • Siunčiame ir į kitas valstybes (dėl įkainių reiktų pasiteirauti atskirai).                                                                                                       

 

KOKYBĖS GARANTIJA

 

Visoms prekėms taikomi gamintojo nustatyti garantiniai terminai. Prekei sugedus garantinio laikotarpio metu, remontas atliekamas nemokamai (išskyrus, jei yra teisės aktuose numatytos Pardavėjo atsakomybę šalinančios aplinkybės).  

 Garantija nėra taikoma: 

  • Mechaniniams prekės pažeidimams, kurie galėjo įvykti dėl PIRKĖJO kaltės ir netinkamų eksplotacijos salygų.
  • Natūraliam prekės susidėvėjimui (medžiaginėms dalims, eko odai, vežimėlio, maitinimo kėdutės, komodos, lovyčių ratukams, kameroms, padangoms ir t.t.).
  • Dėl per didelės apkrovos, netinkamo įvairių dalių montavimo, naudojimo.
  • Rūdims, įbrėžimams, kurie gali atsirasti dėl nepakankamos priežiūros.
  • Vežimėlių judančių dalių sutepimui (ratams, jų įvorėms, rėmo lankstymo mechanizmams, spyruoklėms, tvirtinimo elementams ir t.t.). 

Garantiniam aptarnavimui prekė pristatoma švari. Prekės išvalymas nuo purvo, įvairių dalių sutepimas - mokama paslauga (dėl kainos teirautis). 

Visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į / iš garantinio aptarnavimo centro (UAB Deilora, Stoties g. 36, 85309 Venta), apmoka Pirkėjas.

 

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

  • Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 ,,Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimo Nr. 697 “Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo” pakeitimo ir Civilinio kodekso 6.22810 ir 6.22811 straipsniuose nustatyta tvarka.
  • Prekių grąžinimo ir keitimo numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių atsiėmimo arba pristatymo jam dienos.
  • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, Pirkėjo nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė), tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta, būtinai pateikiant prekės įsigijimo dokumentą ir garantinį taloną (jei jis buvo išduotas).
  • Grąžinamas prekes Pirkėjas gali pristatyti pats pardavėjo nurodytu adresu arba atsiųsti naudojantis kurjerio paslaugomis.

Plačiau apie prekių  grąžinimą ir keitimą žr. ,,Taisyklės“.
 

 

VEŽIMĖLIO PRIEŽIŪROS TAISYKLĖS

Bendroji priežiūra

  • Dėl ilgalaikio saulės spindulių poveikio gali keistis vežimėlio medžiagų ir audinių spalva. Kad medžiaga kuo ilgiau išsaugotų pirminę spalvą, niekada nepalikite vežimėlio ilgesnį laiką stovėti tiesioginiuose saulės spinduliuose.
  • Sningant arba lyjant visada naudokite apsaugą nuo lietaus.
  • Niekada nelaikykite vežimėlio šaltoje ir (arba) drėgnoje vietoje, kad apsaugotumėte nuo kondensato bei pelėsio.
  • Jei rėmas šlapias, išdžiovinkite. Prieš galutinai padėdami vežimėlį į laikymo vietą, įsitikinkite, kad jis visiškai sausas. Džiovinkite natūraliai, toli nuo atvirų ugnies/karščio šaltinių.
  • Būtina vengti, kad į vežimėlį nepatektų sūraus vandens, kuris gali sukelti rūdžių atsiradimą. Tokiu atveju rėmą reikia nuplauti ir išdžiovinti.
  • Transportuodami ir laikydami vežimėlį, būkite atsargūs, nes jo paviršius yra jautrus.
  • Nusiskundimai dėl įbrėžimų, atsiradusių po pirkimo, nepriimami.
  • Nestatykite vežimėlio ilgesniam laikui ant šviesios grindų dangos, ypač PVC arba linoleumo, nes nuo guminių padangų danga gali nusidažyti juodai.

Periodinė priežiūra

  • Rėmą reguliariai nuvalykite, išdžiovinkite ir sutepkite visas jo jungtis. Jei vežimėlis naudojamas žiemą, valyti reikėtų ne rečiau nei 1 kartą per savaitę, nes dėl nepakankamo valymo atsiranda rūdžių.
  • Ratų ašis, mazgus ir guolius būtina sutepti. Rekomenduojama kas 3 mėnesius (prieš sutepant – nuvalykite). Ašis galite tepti automobiline alyva.
  • Būtina kontroliuoti ratų susidėvėjimo lygį ir valyti nuo jų dulkes ir smėlį. Slėgis ratukuose rekomenduojamas ne daugiau 1 bar.

 Audinių priežiūra

  • Gaminys turi būti periodiškai valomas.
  • Vidinius vežimėlio įklotus skalbti rankomis ne aukštesnėje nei 30 °C temperatūros vandenyje. Naudoti švelnią skalbimo priemonę. Kruopščiai išskalauti. Džiovinti natūraliu būdu.
  • Išorinių vežimėlio audinių skalbti nerekomenduojame.
  • Dirbtinės odos vežimėlius valyti drėgna šluoste, naudojant švelnią valymo priemonę. Džiovinti kambario temperatūroje.
  • Lyginimas: tarp užvalkalo ir lygintuvo visada naudoti 100 % medvilnę, kad apsaugotumėte užvalkalo paviršių. Lyginti tik nekarštu lygintuvu.

Jei turite klausimų, visuomet galite kreiptis žemiau nurodytais Viskasvaikams.lt kontaktais:                                                           

El. paštu: info@viskasvaikams.lt
Telefonu: +370 652 87471

Linkime malonių akimirkų įsigyjant prekių iš www.viskasvaikams.lt